jenny-tiainen

Alla inlägg under december 2012

Av Jenny Tiainen - 9 december 2012 03:03

Här kommer en beskrivning av mina fina vänner :-D

Nadia: du är en fin och snäll vän som finns när man behöver prata och som jag kan lita på, vi måste snart träffas :-)<3

Ida: Du är en bra vän som man kan lita på, du är super snäll :-)<3

Diana: en barndoms vän man aldrig glömmer och som man alltid kan ringa om det är nåt, synd bara att du bor så långt bort :-)-:<3

några till vänner har jag :-)

ja inte så många, men bättre att ha några sanna vänner än att ha 100 falska :-D

stolt över mina vänner är vad jag är :-D

Av Jenny Tiainen - 6 december 2012 23:01

    Vilket passar mig bäst???   



God natt alla fina människor   

Av Jenny Tiainen - 4 december 2012 16:15

Nu sitter jag här och fixar en header    


Har haft en väldigt lång paus för att jag har mått rätt dåligt men det börjar bli bättre   


Nu sitter jag och dricker Loka ur en sån här flaska:   


Strax ska jag sticka till biblioteket     

Nu sitter jag och sjunger på en massa låtar...

Det är ungefär 25 - ute.


Iag var min klass i en herrgård som heter Liljan, där spelade vi biljard grillade korv, pinnbröd och åkte spark   Dagen var helt okej   


hehe vad ska man mer skriva...   



What does not kill you, makes you stronger     

//Jenny


 

 



Presentation


Hej kul att du kom hit :)

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Ska jag börja skriva dikter på bloggen? :)
 Japp :)
 nej aldrig i livet -.-
 om dom blir bra...
 Då slutar jag läsa den!!!
 Långa eller korta = svara i fråge rutan ;)

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards