jenny-tiainen

Alla inlägg under september 2012

Av Jenny Tiainen - 28 september 2012 15:50

    Haha lite rolig humor får man väl ha xD






Tja

Av Jenny Tiainen - 28 september 2012 12:49

Nu är jag i skolan och är med mina underbart snälla klass kompisar..

Slutat typ om en timme :=)

hörs då   

Av Jenny Tiainen - 28 september 2012 00:02

Nu är jag rysligt jätte trött så det ända jag säger här är God natt   

:-D

Av Jenny Tiainen - 27 september 2012 11:29

Haft bloggen i tre dagar och igår hade jag 48 sidvisningar! Wohoo! Jag känner på mig att den här bloggen kommer blir bra, fortsätt så :-D och glöm inte att kommentera ;-)
:-)

Av Jenny Tiainen - 27 september 2012 11:06

Idag är jag fortfarande hemma och jag och mamma ska till borlänge och äta sushi och hämta min iphone    

Jag har precis vaknat och ligger och käkar godis och riskakor   
Jag saknar skolan men mest mattelektionen   
Ikväll ska man ut och gå!   
Jag är en sån person som går ut varje kväll   
Hörs sen    

Av Jenny Tiainen - 26 september 2012 23:42

Sista korta inlägget för idag :-)
Nu är det såhär att jag säger god natt till alla läsare som är vakna nu :-P
Kort om dagen...
Idag har jag varit hemma och varit sjuk och är fortfarande det... Men på måndag ska jag till skolan :-)
Jag har varit med min kille nu på kvällen och gått i regnet och kollat på tv. :-)

God natt hörs imon :-D

Av Jenny Tiainen - 26 september 2012 22:00

Tjena tjena jag sitter nu i min killes säng och vi har precis kollat på efterlyst, vilka konstiga människor det finns i Sverige :-o
Har ni gjort nåt roligt idag? :-D


Kommentera gärna nånting eller ställ en fråga vetja :-D :-D

Av Jenny Tiainen - 26 september 2012 19:43

Just nu är jag med killen och vi ska kolla på efterlyst om en timme :-D
Det kommer bli spännande :-D
Dricka Cola och käka varsin gott och blandat påse :-D
Som sagt nästa inlägg kommer runt elva :-)
Kram

Presentation


Hej kul att du kom hit :)

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Ska jag börja skriva dikter på bloggen? :)
 Japp :)
 nej aldrig i livet -.-
 om dom blir bra...
 Då slutar jag läsa den!!!
 Långa eller korta = svara i fråge rutan ;)

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
<<<
September 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards