jenny-tiainen

Direktlänk till inlägg 23 oktober 2012

Blandar

Av Jenny Tiainen - 23 oktober 2012 18:59

Mitt liv

I nåt kommande inlägg måste jag nog skriva om hela min hemska bakrund som inte många känner till...


Men nu över till nåt helt annat   


Skolan är helt j***a skit jobbig, jag går i en sorts sär skola och den suger   

Läraren gnäller på allt och jag vill gå i en helt vanlig klass som jag gjorde innan jag hamnade i särklassen, jag passar inte in där... 

Alltså jag har typ depprimerade stunder när jag är i skolan, idag kan man ju nästan säga att jag gick i dvala hela dagen.

Min lärare eller elev assistenten verkar inte märka nånting, fast jag ser ut som en dysterhög   

Frågar man dom typ vilket humör jag ser ut att vara på säger dom bara att jag är som gåta utan facit...



Städningen

 

När jag kom hem idag så segade jag mig vid datorn sen gick jag in i mitt rum och brjade plocka upp på golvet sen dammsög jag rummet, torkade golvet.

Sen städade jag mitt lilla mini badrum torkade av handfatet noga   

 

händer just nu 



Nu sitter jag vid datorn ige och lyssnar på musik och nu ska jag sticka ut och gå   


Skriver när jag kommer hem   


Oj vilket långt inlägg   

Åh vad jag hatar min BLOGG      

 


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jenny Tiainen - 27 maj 2013 23:33

http://ask.fm/Skorpan2013         

Av Jenny Tiainen - 23 april 2013 16:24

Det värsta jag vet är att inte bli tagen på allvar... Jag har jätte ont i magen och mamma bara skämtar bort det :'(...

Av Jenny Tiainen - 24 januari 2013 23:37

Hej hopp gummi topp nu ska den här spraliga tjejen försöka sova    God natt alla glad, trötta eller vem som helst xD skriver mer imon och då kommer en bild bomb    NATTI NATTI      ...

Av Jenny Tiainen - 23 januari 2013 23:57


  Gjord på paint xD  

Av Jenny Tiainen - 23 januari 2013 23:14

   Livet är iinte lätt men vem har sagt det???  Just nu mår jag typ sådär... och det är för att en sak håller på att hända... och det är en dålig sak... som jag inte går ut med förens jag vet hur det blir    Mitt liv håler på att krascha och jag ...

Presentation


Hej kul att du kom hit :)

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Ska jag börja skriva dikter på bloggen? :)
 Japp :)
 nej aldrig i livet -.-
 om dom blir bra...
 Då slutar jag läsa den!!!
 Långa eller korta = svara i fråge rutan ;)

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards