jenny-tiainen

Alla inlägg under oktober 2012

Av Jenny Tiainen - 25 oktober 2012 01:57

Hej jag har just nu världens drygaste tankar just nu, som kallas självmordstankar... :-(
Jag hatar dom får dom i skolan och på natten :'(
Kan inte bara nån rädda mig från dom? :'(
Idag har typ varit en halv bra dag, vi hade världens strängaste vikarie usch säger jag bara... Alltså jag måste vara sjuk för att jag knappt har ätit på 4dagar. (jag brukar äta mycket) nu äter jag ungefär en 1åttondels tallrik till lunch sen inget mer.

En rolig sak är iaf att jag ska ha svenska med klass 9B en timma i veckan :-D:-D:-D

Av Jenny Tiainen - 23 oktober 2012 18:59

Mitt liv

I nåt kommande inlägg måste jag nog skriva om hela min hemska bakrund som inte många känner till...


Men nu över till nåt helt annat   


Skolan är helt j***a skit jobbig, jag går i en sorts sär skola och den suger   

Läraren gnäller på allt och jag vill gå i en helt vanlig klass som jag gjorde innan jag hamnade i särklassen, jag passar inte in där... 

Alltså jag har typ depprimerade stunder när jag är i skolan, idag kan man ju nästan säga att jag gick i dvala hela dagen.

Min lärare eller elev assistenten verkar inte märka nånting, fast jag ser ut som en dysterhög   

Frågar man dom typ vilket humör jag ser ut att vara på säger dom bara att jag är som gåta utan facit...



Städningen

 

När jag kom hem idag så segade jag mig vid datorn sen gick jag in i mitt rum och brjade plocka upp på golvet sen dammsög jag rummet, torkade golvet.

Sen städade jag mitt lilla mini badrum torkade av handfatet noga   

 

händer just nu 



Nu sitter jag vid datorn ige och lyssnar på musik och nu ska jag sticka ut och gå   


Skriver när jag kommer hem   


Oj vilket långt inlägg   

Åh vad jag hatar min BLOGG      

 


Av Jenny Tiainen - 23 oktober 2012 16:41

Ja som rubriken säger så håller  jag på med världens tråkigaste sak... juste städning ^.^


sen ska jag ut jag kan inte vara inne mer än 3timmar i sträck, då får jag typ panik, blir som ett rasande åskmoln xD    


åter till städnngen och hörs snart alla läsare xD    





Av Jenny Tiainen - 15 oktober 2012 22:29

Jag börjar med att skriva om min najsiga helg :-)

Lördag ~~ då var jag med min älskade kille hela dagen vi drack små drinkar som vi gjorde med hallonsoda och sugrör xD (bild kommer längre ner)
Och sen kom vi inte på nåt att göra så vi blandade mjöl, oboy,kakao, salt och syreen doft xD i en bunke sen gjorde vi små hundbajs korvar av smeten, sen la vi ut dom lite här och där xD
Sen spelade vi spel på mobilen Sen somnade vi... :-)
Söndag~~~ bara nån slappar dag :-)
Idag har jag varit hemma för att jag hade skit ont i magen och har det fortfarande så det blir att va hemma imon oxå.
Hela den här veckan vet man aldrig hur den blir xD.
Grattis att du orkade läsa hela långa inlägget utan att zoomna :-P

Av Jenny Tiainen - 3 oktober 2012 00:17

Hej hej bloggplatsen har laggat hela dagen för mig. God natt skriver mer imorgon :-)

Presentation


Hej kul att du kom hit :)

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Ska jag börja skriva dikter på bloggen? :)
 Japp :)
 nej aldrig i livet -.-
 om dom blir bra...
 Då slutar jag läsa den!!!
 Långa eller korta = svara i fråge rutan ;)

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards